zondag 5 juni 2016

Zo na lange tijd niets van me te laten horen ben ik er dan weer, eerlijk gezegd ben ik een beetje boos en verdrietig, ik heb namelijk een eigen huisje gekregen, maar dat staat me helemaal niet aan, mijn baasje en vrouwtje hebben alles goed voor elkaar en dan schepen ze mij af met zo'n krotje en nog wel in Spanje ook.
Maar Spanje heeft mij ook heel veel goeds gebracht na alle ellende met die stoute dierenartsen ben ik in Spanje naar de dierenarts geweest (die kon ik helemaal niet verstaan, alle mensen praten hier trouwens zo vreemd) maar vrouwtje begreep het wel en nu kreeg ik een prikje in mijn pootje en er kwam bloed in een buisje, die ging naar de universiteits kliniek en na onderzoek blijk ik voedselallergie te hebben, wat dat precies is weet ik niet, maar ik krijg nu veel lekkerder eten dan vroeger, kalkoenvlees..... lekkerrrrr, maar helaas geen seranoham meer dat vond ik nog het allerlekkerst, maar nu heb ik nooit meer jeuk en dat is wel heel fijn en kan ook weer lekker rennen en spelen, soms heb ik geen zin en dan doe ik gewoon net of ik moe ben, ja vrouwtje zegt dat ik erg eigenwijs ben, ik weet ook niet wat dat betekent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten