dinsdag 14 juni 2011

Hallo

Ik ben Youry een Lhasa Apso, ik ben geboren 23 juni 2007.
Mijn voorvaderen woonden in Tibet bij de monniken omdat wij een heel goed gehoor hebben, zijn mijn voorouders altijd waakhonden geweest, we zijn klein en dapper en beschermen onze baasjes goed.
Hier ga ik proberen regelmatig een klein verhaaltje te schrijven, ik weet nog niet goed hoe het moet maar mijn vrouwtje helpt mij wel hoop ik.

Tot een volgende keer..Youry



vrijdag 18 juni 2011
Hallo, hier ben ik weer vandaag zijn we naar het museum geweest en tot onze grote verbazing zie ik een grote afbeelding van mijzelf, die is genomen aan het strand van Peniscola in Spanje,
dus ik ben al een beetje beroemd.
Youry


vrijdag 24 juni 2011
Hallo hier ben ik weer......
Gisteren was ik jarig en ben nu 4 jaar is ongeveer gelijk aan 25 jaar in mensenleeftijd en nu wordt het  toch echt tijd dat ik een eigen autootje krijg die stond dus ook op mijn verlanglijstje en zie nu toch wat ik gekregen heb een echte Bugatti met mijn afbeeldingen erop.
Het is een echte bling bling kar.


Zondag 31 Juli
Hallo, ik wil even wat vertellen, die foto boven is natuurlijk niet echt
en ik wou zo graag een karretje en wat dacht je...... ik heb een echte buggy gehad,
ik hou namelijk helemaal niet van wandelen maar ik wil wel graag uit en nu heeft het vrouwtje
een echte hondenbuggy voor mij gekocht, mijn vriendinnetje Candy kwam ook kijken en die
was er ook helemaal weg van en die heeft er ook een van haar vrouwtje gekregen.
Nu kunnen we gezellig samen uit en hoeven wij niet te lopen en we mogen alle winkels in.
Dus ik hoef ook nooit meer alleen thuis te blijven, want dan verveel ik me zo.
Als jij ook zo'n mooie buggy wilt het is van Innopet  er is heel veel keuze en volgens vrouwtje
loopt hij heel licht.
Doeiiiiiiiii, nu gaan we wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten